Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 października 2014

Znaczek, Znaczki , Bam.


Hejka !!
Dziś większa koperta i dość fajna trochę trzeba było czekać ale ważne że jest !! 


1x Teczka
1x Smycz
1xDługopisik etalowe
1x znaczek z nominałem 5 zł 
1x wydaje mi się że koperta z naklejonym drugim znaczkiem
(Jest wypukły ale nie chcce narazie odrywać i otwierać z folii :)

P.S Nie wiem jak to jest, na rozpoczęcie Bloga wysłałem 500 maili z czego przyszło może z 6 paczek :)
A teraz gdy wysyłam po kilkanaście zawsze z 3 z nich przyjdą :)
co tam u Was?

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Dwa razy dostałem znaczki. Zawsze cieszą bo to coś niezwykłego jak na gadżet.

    Z maila mi jest różnie. Jeśli się pisze do "znanych" lub do urzędów to można za niewielką ilość wysłanych dostać sporo przesyłek. Jednak gdy się szuka i kombinuje gdzie by tu napisać to można wysłać i kilka tysięcy, a nie dostać niczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, bardzo fajna przesyłka ;)

    Zapraszam do mnie: http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz rację Paweł, urzędy w sumie najpewniejsze chociaż na mnie sie to nie przekłada ale widzę po innych Blogach, z tymi gigantami też różnie większość skupia się na konkursach i akcjach promocyjnych :D Więc albo nie ma na to reguły albo mam K@%#A pecha :D ! no ale człowiek dalej śle i cieszy się zawsze, mój drugi znaczek oby nie ostatni ! :)

    OdpowiedzUsuń