Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 października 2014

Blog - Dzień Pierwszy !

Cześć Nobody. 
Pierwszy wpis, a więc nikogo tu nie ma, raczej forma testu bo nigdy nie miałem do czynienia z blogiem (?) W zeszłym tygodniu wysłałem około 200 maili z prośbą o gadżety, sądząc po pierwszej skromnej paczce dziś (a raczej liściku) coś tam jednak przysyłają jeszcze, chociaż ostatnio czytałem gdzieś że nie warto już.
No nic zdjęcie dodam potem, z kolejnym wpisem,a póki co dalej zapoznam się z funkcjonowaniem bloga, i zajmę się wysyłaniem dalszych maili.
To chyba tyle serdeczny Nobody.
Pozdro

6 komentarzy:

  1. Witaj .Zapraszam do nas.www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Powodzenia w blogowaniu oraz zdobywaniu gadżetów:)
    I również zapraszam http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    Dodaj gadżet "obserwatorzy" łatwiej będzie wracać do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten gadżet jeśli chodzi o googl followers ? Tylko jeszcze nikt nie obserwuje a ja nie wiem jak obserwowac innych :D:)

      Usuń
  3. Witam! :)
    Sukcesów w blogowaniu i oczywiście świetnych przesyłek :)
    Zapraszam również do siebie. Czasem można u mnie znaleźć coś ciekawego :P

    zywlowisko.blogspot.com

    Obserwuję i dodaję do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w świecie zbieraczy gadżetów ;)
    Obserwuję i również zapraszam do siebie ;)

    http://ibelieveeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto, często można dostać coś wartościowego i oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń