Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 października 2014

Koniec Tygodnia :)

Jak w tytule koniec tygodnia, przez weekend trzeba znów trochę powysyłać, bo moja skuteczność na dzień dzisiejszy wynosi jakieś 2 % ? :/ A jak to wygląda u Was jak mają się przesyłki do ilości wysłanych @@:)
Dziś 3 przesyłki:


 Perfumy Yodeyma ( Chyba już każdy z nas je ma :D)


2x Starter RedbullMobile
2x -Paskobreloki


I najfajniejsza chyba z tego tygodnia :)
1x Długopis
1x Kartki Pocztowe Kolorowanki
1x Brelok
1x Kredki Drewniane :)

Ciekawe jak Tam dziś u Was będzie :)

4 komentarze:

  1. Metalowy brelok z otwieraczem :) Super :D Do mnie może się jeszcze wybierze listonosz z próbkami Yodeyma. Albo jestem na ich czarnej liście za zamówienie tylu próbek :D

    Ciężko powiedzieć jak teraz mam ze skutecznością. Przy urzędach jest ona bardzo wysoka, ale gdy te się kończą statystyki spadają. Podejrzewam, że na tę chwilę mam skuteczność w granicach 8-10%.

    OdpowiedzUsuń