Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 października 2014

Tydzień minął.

Hej ! Nie było mnie tu tydzień czasu, a to człowiek nic nie wysyłał, a to mało co przyszło, bynajmniej ciekawszego niż to co można dostać na pewniaka.
hmmm tak jak wyżej ostatnio brak czasu na wysyłanie, synalek rośnie coraz szybciej i coraz bardziej rozwija swoje nieobliczalne umiejętności , rwie się do stania i szaleje po łóżku pędziwiaterek mały ;) To raz a dwa niestety zauważyłem że wysyłanie maili bardzo mi zżera transfer ( po głębsyzm przemyśleniu przy wysyłaniu 300 maili rzeczywiscie otwieram 300 stron co za tym idzie wszystkie mb gdzieś zwijają się ) a darmowy transfer mam od 1 w nocy do 8 smej rano i mimo moich wielkich ambicji zarwania nocki , po całym dniu batalii z Alanem sam usypiam razem z nim :D
Po krótce co tam przyszło w zeszłym tygoniu :
1x Smycz
1x Notesik
1x Żeton do wózka
1x Długopis

 1 x Mapa Polski
1x Próbka Perfum
 1x Kolejna próbka

1x Smycz
1x Pasek do samolotu :D
3x Naklejka


I ogłoszenie matrymonialne na koniec jakby ktoś był zainteresowany damskimi spodniami, telefonem, tabletem zapalniczką zippo , po krótce zapraszam na OLX mój może ktoś coś potrzebuję :)) Tu są moje oferty :P!!

1 komentarz: