Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 października 2014

Wtorek !

Cześć

Wtorek - a co za nim idzie spodziewałem się jakiś przesyłek po zeszłotygodniowym "Ataku" no ale powolnie to idzie, znów jeden liścik i szczerze nie wiem skąd mimo że zapisuję gdzie wysyłam, Miasto Szczecin napisało że niestety nie wysyłają ponieważ robią gadżety tylko na imprezy masowe, a jednak przyszła mi jakaś mapka Szczecina razem ze smyczą i kilkoma broszurkami a więc:

1x Mapka Szczecina
3x Ulotki
1x Smycz



A co tam u Was? 
P.S Nie sądziłem że w pierwszy dzień poznam już jakieś osoby, tak więc dzięki za obecność.;)
P.S 2 - Też Wasze listy/przesyłki mają porobione dziurki jakby ktoś do nich zaglądał ? :>

3 komentarze:

  1. Nie wysyłają? Dziwne bo niedawno dostałem od nich przesyłkę i miałem 7 pocztówek, opaskę na rękę, długopis, przewodnik i jakąś ulotkę. No i skoro nie wysyłają to dlaczego jednak wysłali? :D Czasami jest ich ciężko zrozumieć.

    Jeśli blog ma szansę się rozwijać i jego autor/ka jest osobą normalną, a nie jakimś oszołomem to zawsze można znaleźć się w większym gronie blogerów :D

    Te otworki w przesyłkach nie są świadectwem ingerencji o charakterze kryminalnym pracownika poczty w strukturę koperty, lecz są dbałością o nasz komfort i bezpieczeństwo. Chyba nie chcesz, żeby chomik, który zamieszkał w Twojej kopercie zdechł z braku powietrza? ;) A tak poważnie. Był czas, że jakieś 80% przesyłek miałem uszkodzonych. Teraz trochę się poprawiło, ale to chyba dlatego, że na razie dostaję mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłeś mnie tym chomikiem haha :) a co do tej przesyłki to chyba rzeczywiście pomyliłem negatywne maile za dużo tego :D Tylko niech się odzwierciedli w przesyłach :))

      Usuń
  2. Różnie to bywa z tymi przesyłkami raz wyślesz sporo i nic nie przyjdzie a raz tylko np. 5 i wszystkie pozytywne. Ja niedawno miałem taką sytuację że dotarła do mnie przesyłka od firmy do której pisałem 4 miesiące temu!

    OdpowiedzUsuń