Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 listopada 2014

Niedziela, smutek, smuteczek :D

Cześć!!
Długo mnie nie było bo cały czas czekałem na napływ przesyłek po kilku dniach zmasowanego "ataku" no ale trochę się zdziwiłem  (jak zwykle) W poniedziałek wysłałem koło 100 maili, wtorek 100, środa 150. Nie powiem bo kilka przesyłek było ale z tych przyatakowanych może ze dwie, i kilka z dawien, dawna :) Jeden wielki pozytyw !
W sumie jest dobrze, teraz oprócz przesyłek, postanowiłem wraz z Olą zacząć zbierać autografy dla naszego synka i dam mu je na 18 ste urodziny :) Chyba fajny prezent i mam nadzieje że do tej pory uzbiera się wielkie pudło ;) Więc oprócz próśb gadżetowych wysyłam prośby o autografy :)
Zobaczymy co ten tydzień przyniesie, napewno butelki Canpol bo udało nam się załapać na testowanie :)
Koniec pisania :

3 x Imitacja Ciastka :D
Tak, takie fajne gumowe co wyglądają na prawdziwe fajna sprawa jak nie ma się co na stół położyć :D
Żart, ale szwagierka dała się nabrać :)

1x Długopis
3x Balonik
1x Torba Eco
1x Kredki (jakby ktoś miał adresy z nimi to zapraszam na wymiane)

1x Smycz z gwizdkiem

1x Figurka
3x Mini paczki z cukierkami (zjedzoneee:D)


2x Pocztówka
1x Plakat
1x Smycz

3x Pocztówka
1x Mapa rowerowa

2x Zapach

1x Smycz
1x Teczka

1x Smycz


P.S śledzę sobie wasze blogi są naprawdę fajne :) Nie ukrywam że czasem lubię pozgadywać poukrywane/zamazane loga/nazwy firmy :D Tak było w przypadku Wojtka (Przesyłka z czerwoną torbą) pozdrawiam przy okazji;) Co do sporej ilosci maili może nie odczytują tych które napływają w nocy:D:D?

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł z autografami, ale gadżetów też nie zaniedbuj :D Podpisy można zbierać długo, a w przyszłości pewnie większość tych osób i tak stanie się anonimowa bo są tylko przejściowymi "sławami". Takie kredki będą dłużej cieszyć :) Jeden adres z kredkami mam. Nie wiem czy jeszcze aktualny, ale zaraz prześlę.

    Zgadywanie zamazanych adresów jest ciekawe :) Kilka razy próbowałem, ale teraz wolę się wymienić namiarami :)

    OdpowiedzUsuń